- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy , do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub podpisanie karty meldunkowej. Dokonując jednej z ww. czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Nie ma możliwości przedłużenia doby hotelowej w sezonie letnim.
- Goście apartamentu są zobowiązani dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. Podstawą do zameldowania jest wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej oraz okazanie ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Płatność za cały pobyt pobierana jest w gotówce podczas meldunku.
- Pobyt dzieci jest płatny.
- Do dyspozycji Gości oddajemy apartament wraz z tarasem oraz miejscem parkingowym na terenie prywatnym, nieogrodzonym. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie, zniszczenie lub utratę samochodu lub innej rzeczy należącej do Gościa pozostawionej na parkingu, tarasie lub w apartamencie.
- Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął jeszcze okres, za który uiścił należność.
- Bezpłatne odwołanie rezerwacji możliwe jest do 21 dni przed rozpoczęciem pobytu.
- W przypadku zastrzeżeń odnośnie jakości świadczonych usług lub zaistniałych awarii Gość proszony jest o niezwłoczne ich zgłoszenie pracownikowi apartamentu, co umożliwi reakcję z naszej strony.
- W apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 7.00 rano.
- Na w apartamencie obowiązuje zakaz organizowania imprez.
- W apartamencie obowiązuje zakaz posiadania i spożywania zakazanych środków odurzających.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie obiektu od godz. 9.00 do godz. 21.00.
- Zniszczenie mienia naszego obiektu związane jest z koniecznością finansowego pokrycia strat. Gość ponosi odpowiedzialność również za osoby, które go odwiedzają.
- W przypadku nieprzestrzegania przez Gości postanowień niniejszego regulaminu, w szczególności punktów 10,11,12 i 13, zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowego odmówienia świadczenia dalszych usług. Gość jest zobowiązany w takiej sytuacji do niezwłocznego zastosowania się do żądań pracownika, natychmiastowego zapłacenia za wyrządzone szkody i opuszczenie terenu naszego obiektu.
- W apartamencie obowiązuje zakaz palenia. Nieprzestrzeganie tego zakazu wiąże się z obowiązkiem uiszczenia opłaty za dearomatyzację w wysokości 800 zł.
- Odpowiedzialność za następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych na terenie naszej posesji ponosi bezpośrednio osoba poszkodowana lub jej opiekun prawny.
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się pod stałą opieką swoich opiekunów prawnych.
- Możemy odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu w rażący sposób naruszył niniejszy regulamin albo też w inny sposób zakłócił spokój.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamencie urządzeń nie stanowiących wyposażenia apartamentu.
- Nie należy przenosić wyposażenia apartamentu oraz zmieniać ustawienia mebli bez naszej zgody.
- Maksymalna ilość osób mogących nocować w apartamencie to 7 dorosłych oraz 2 dzieci na łóżeczkach niemowlęcych.
- Opłata za osobę niezameldowaną przebywającą w apartamencie w godz. 21.00-9.00 wynosi 50 zł.
- Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia osób niezgłoszonych w rezerwacji.
- Zastrzegamy sobie prawo do pobrania kaucji na poczet zniszczeń w dowolnym momencie trwania pobytu. Kaucja zostanie zwrócona na wskazany rachunek bankowy w ciągu 48 godzin po zakończeniu pobytu.
Jeśli akceptujesz regulamin Apartamentu Balabio i chcesz go zarezerwować, zapraszamy do zapoznania się z zakładką Rezerwacja.